Polityka prywatności
Polityka prywatności
- 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Polityka prywatności zawiera zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Platformę, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania plików cookies oraz narzędzi analitycznych.
2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Platformy jest TMG CLUSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
z siedzibą w Cięcinie, ul.Jana Pawła II 42, 34-350
NIP: 9522214621
Regon: 388462694
KRS: 0000889569
E-mail: kontakt@borysewicz-ecommerce.pl.
zwana dalej „Administratorem”
3. Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO”.
4. Korzystanie ze stron internetowych Platformy, w tym zawieranie umów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych jest dobrowolne, z wyjątkiem:
• zawierania umów – niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie internetowej oraz w Regulaminie i niniejszej polityce prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie;
• obowiązków ustawowych – podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.
5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
• przetwarzane zgodnie z prawem;
• zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
• merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
• przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania;
• przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
§2
PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
• osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
• przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
• przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
• przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
2. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Klientów są wskazane poniżej
§3
CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH
1. Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Klienta.
Cel przetwarzania danych
Podstawa prawna przetwarzania / okres przechowywania danych
Zakres przetwarzanych danych
Realizacja Umowy
Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy)
Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy.
Zakres: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), adres IP, ID klienta.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395)
Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
Imię i nazwisko; adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO
Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).
Imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).
Obsługa zgłoszeń
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO
Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).
Imię, nazwisko, adres email, adres IP
2. Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:
§4
ODBIORCY DANYCH
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Platformy, w tym dla realizacji zawieranych Umów konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
2. Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania.
3. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
• podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.
• dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym platformy i świadczonych za jej pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
• dostawcy usług księgowych, prawnych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
§5
PROFILOWANIE
1. Administrator może korzystać z profilowania do celów marketingu, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy, czy też możliwości korzystania z dostępnych usług. Efektem korzystania z profilowania może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji, która może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu
2. Profilowanie polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Platformy, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.
3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
§6
PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
1. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
2. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym paragrafie można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany w paragrafie 1.
§7
COOKIES, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA
1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający naszą Platformę). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony w następujących celach:
• identyfikacji Klientów jako zalogowanych i pokazywania, że są zalogowani;
• zapamiętywania towarów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;
• zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania;
• dostosowywania zawartości strony do indywidualnych preferencji Klienta (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron;
• prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony;
• remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Platformę poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Inc. oraz Facebook Ireland Ltd.;
3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Platformy.
4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez naszą Platformę – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej.
6. Administrator może korzystać z usług Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA), z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia) oraz z usługi Heatmap dostarczanej przez firmę HeatMap, Inc. Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch na stronach Platformy. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Platformą. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę. Administrator korzystając z powyższych usług gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzających oraz sposób ich zachowania na stronie, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.
7. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie – w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
Social Media
Prowadzimy profile na platformach społecznościowych i nasza strona zawiera wtyczki, które umożliwiają przekierowanie do nich. Jesteśmy administratorem tych profili, a dane takie jak imię, nazwisko, pseudonim czy inne informacje, które udostępniasz na swoim profilu, przetwarzamy głównie w celu zarządzania naszym profilem, tworzenia społeczności i interakcji z obserwatorami. Zasady korzystania z tych platform oraz ich polityki przetwarzania danych ustalają dostawcy tych serwisów, dlatego zachęcamy do zapoznania się z ich regulaminami i politykami prywatności. Nie przetwarzamy danych gromadzonych przez te platformy na własne cele.
Wtyczki umożliwiają bezpośrednie połączenie z naszym profilem po kliknięciu w ikonę danej platformy. Platforma społecznościowa może pozyskać informację o Twojej aktywności na naszej stronie, szczególnie gdy jesteś zalogowany jako jej użytkownik. Jeśli nie chcesz, aby portale społecznościowe zbierały dane o Twojej aktywności, zalecamy wylogowanie się oraz korzystanie z przeglądarki w trybie incognito. Nasza strona zawiera wtyczki do platform wymienionych poniżej wraz z linkami do ich polityk prywatności:
- Instagram: Profil Instagram
- Polityka prywatności: Instagram
Newsletter
Dane podane w formularzu zapisu na newsletter (imię, nazwisko, e-mail, nazwa na Instagramie) przetwarzamy w celu wysyłki newslettera na podstawie Twojej zgody. Subskrypcję należy potwierdzić przy pierwszej wiadomości. Korzystamy z usług dostawcy MailerLite Limited (Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irlandia), który zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z polityką prywatności dostępną tutaj oraz oświadczeniem dotyczącym bezpieczeństwa tutaj. System dostawcy odnotowuje aktywność subskrybenta.
Dane nie będą przekazywane poza Unię Europejską w celu wysyłki newslettera. Podanie danych w formularzu jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji subskrypcji na podstawie zgody oraz do przesyłania informacji marketingowych o naszych produktach lub usługach na podstawie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Newsletter będzie przesyłany do momentu rezygnacji subskrybenta lub zakończenia jego wysyłki przez nas. Brak aktywności przez rok może skutkować usunięciem z listy subskrybentów. Rezygnacja z newslettera jest możliwa przez kliknięcie aktywnego linku „Wypisuję się z newslettera”, a dane będą przechowywane przez okres niezbędny do obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
Przetwarzane dane możemy przekazywać podmiotom wspierającym nas technicznie, np. dostawcom usług hostingu, poczty elektronicznej i newslettera. Przysługują Ci prawa do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania danych przed jej wycofaniem.
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych
W każdej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych, przesyłając wiadomość e-mail na adres administratora wskazany na początku dokumentu. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.
Cookies i narzędzia analityczne
Nasza strona używa plików cookies, które zapisywane są na Twoim urządzeniu. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony oraz do analizy i optymalizacji naszych usług. Cookies mogą być zarówno własne, jak i pochodzące od dostawców usług zewnętrznych, takich jak Google Analytics, META (Facebook) Piksel oraz ManyChat. Podczas pierwszej wizyty wyświetlamy informację o stosowaniu plików cookies, a ich ustawienia możesz zmienić w przeglądarce lub usunąć.
- META (Facebook) Piksel: Narzędzie marketingowe pozwalające na kierowanie działań reklamowych do użytkowników naszej strony. Dane są anonimowe, jednak dostawca może łączyć je z informacjami pozyskanymi w ramach korzystania z platformy. Więcej informacji o pikselu META znajdziesz tutaj.
- Google Analytics: Narzędzie analityczne do monitorowania aktywności użytkowników na stronie. Można wyłączyć cookies tego narzędzia w ustawieniach przeglądarki. Szczegóły dotyczące Google Analytics znajdują się tutaj, a informacje o ochronie danych przez Google tutaj.
- ManyChat: Narzędzie komunikacyjne usprawniające komunikację w mediach społecznościowych. ManyChat działa jako administrator lub procesor danych, w zależności od celu przetwarzania. Więcej informacji o polityce prywatności ManyChat znajdziesz tutaj oraz tutaj.
Treści z zewnętrznych serwisów
Na stronie mogą być zamieszczone treści z serwisów zewnętrznych (np. nagrania wideo), które mogą rejestrować informację o ich odtworzeniu przez Ciebie. W przypadku posiadania konta w danym serwisie zalecamy wylogowanie się przed ich odtworzeniem, aby nie były one przypisane do Twojego profilu.
Logi serwera
Podczas korzystania z naszej strony wysyłane są zapytania do serwera, na którym jest ona umieszczona. Każde z zapytań jest rejestrowane w logach serwera, które zawierają informacje takie jak: adres IP, data i godzina zapytania, a także dane o przeglądarce i systemie operacyjnym użytkownika.
Dane te nie są łączone z konkretnymi osobami odwiedzającymi stronę i służą wyłącznie celom administracyjnym. Dostęp do logów serwera mają jedynie osoby upoważnione do jego obsługi, a zawartość tych logów nie jest udostępniana innym podmiotom.
Postanowienia końcowe
Materiały zamieszczone na stronie są autorską twórczością administratora i są chronione prawem. Użytkowanie tych treści poza zakresem dozwolonego użytku osobistego może prowadzić do odpowiedzialności prawnej, zarówno cywilnej, jak i karnej.
Jeśli masz pytania dotyczące prawnej natury treści lub wątpliwości co do ich zgodnego z prawem użycia, skontaktuj się z nami (adres e-mail znajduje się na początku tego dokumentu), a udzielimy szczegółowych informacji.
Udostępniane na stronie treści mają charakter edukacyjny i nie stanowią indywidualnej porady eksperckiej ani nie mogą jej zastąpić.
Pamiętaj także, że treść niniejszej Polityki prywatności może ulec zmianie, na przykład w przypadku zmiany dostawcy usług lub funkcjonalności strony. Dla wygody użytkowników data ostatniej aktualizacji znajduje się na początku dokumentu.