Regulamin

Regulamin newslettera

Serwisu borysewicz-ecom.pl

Niniejszy regulamin dotyczy udostępniania treści cyfrowych w postaci e-booka, materiałów audiowizualnych, dostępu do szkoleń online oraz usług cyfrowych w ramach newslettera. Określa również zasady stosowania plików cookies przy korzystaniu z tych treści i usług.

Dostęp do treści i usług cyfrowych 

Aby korzystać z treści i usług cyfrowych, nie musisz podawać danych osobowych. Możesz zakupić dostęp do treści lub usług cyfrowych. Szczegóły dotyczące zakupu dostępne są w regulaminie sprzedaży na naszej stronie.

Kontakt 

W razie pytań dotyczących regulaminu, prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@borysewicz-ecommerce.pl.

Podmiot udostępniający 

Treści cyfrowe i usługi cyfrowe udostępnia
Tmg Cluster sp. z o.o.
NIP 9522214621
Jana Pawła II 42, 34-350 Cięcina.

Dla kogo jest regulamin 

Regulamin skierowany jest do użytkowników treści i usług cyfrowych udostępnianych w ramach newslettera, zarówno konsumentów, przedsiębiorców na prawach konsumenta, jak i pozostałych przedsiębiorców.

Spis treści

  1. Definicje
  2. Warunki zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
  3. Zasady odpłatnego udostępniania treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
  4. Usługa newsletter
  5. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych
  6. Prawa użytkownika danych
  7. Formularz kontaktowy
  8. Pliki cookies i narzędzia na stronie
  9. META (Facebook) Pixel
  10. Materiały wideo i cookies
  11. Nota prawna
  12. Procedura reklamacyjna
  13. Obowiązki użytkownika
  14. Zmiana regulaminu

Definicje

  • Treść cyfrowa: dane w postaci cyfrowej.
  • Usługa cyfrowa: usługa umożliwiająca tworzenie, przetwarzanie, przechowywanie danych lub wspólne korzystanie z nich.
  • Cena: wartość płacona za treść lub usługę cyfrową.
  • Regulamin: niniejszy dokument.
  • Minimalne wymagania techniczne: sprzęt komputerowy i oprogramowanie niezbędne do korzystania z treści i usług cyfrowych (komputer, internet, e-mail, przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari).

    Postanowienia ogólne
    1. Platforma internetowa [dalej Platforma] prowadzi sprzedaż usług za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
    2. Klientem [dalej Klient] może być:
    • pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
    • pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
    • osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej, która jest uprawniona do podejmowania decyzji, oraz zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu,
    • osoba małoletnia działająca za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
    3. Konsumentem [dalej Konsument] na podstawie art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami) jest osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    4. Przedsiębiorcą [dalej Przedsiębiorca] jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą podlegająca wpisowi w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) dokonująca czynności prawnej (zawierająca umowę kupna/sprzedaży) związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, gdy z treści zawartej umowy wynika, że nie posiada ona dla Przedsiębiorcy charakteru zawodowego. Charakter zawodowy wynika z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, w szczególności z numerów PKD.
    5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
    6. Ceny podane na stronach internetowych Platformy są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Warunki zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej

  1. Zapisując się do newslettera, możesz otrzymać treści cyfrowe, np. szkolenie lub e-book, choć głównym celem jest regularna dostawa wartościowych treści.
  2. Nie musisz zapisywać się do newslettera, aby uzyskać dostęp do oferowanych treści cyfrowych – są one dostępne także w opcji zakupu.
  3. Jeśli zapis do newslettera wiąże się z otrzymaniem treści cyfrowych, informacja o tym znajduje się w formularzu zapisu.
  4. Newsletter zawiera treści edukacyjne, raporty, artykuły, materiały wideo oraz informacje handlowe.
  5. Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych (imię, nazwisko, e-mail) zgodnie z regulaminem i polityką prywatności.
  6. Zapis do newslettera wymaga wypełnienia formularza na stronie i potwierdzenia e-mail (double opt-in).
  7. Potwierdzenie zapisu jest równoznaczne z zawarciem umowy na dostarczanie treści lub usług cyfrowych.
  8. Treści cyfrowe przesyłane są poprzez link e-mailowy, a usługi zgodnie z instrukcjami wysłanymi na e-mail.
  9. Aby korzystać z treści i usług cyfrowych, wymagane jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych.
  10. Od umowy można odstąpić w ciągu 14 dni.

Usługa newsletter

  1. Dane podane w formularzu (imię, e-mail) są przetwarzane na podstawie zgody.
  2. Usługę newsletter dostarcza MailerLite Limited, Dublin, Irlandia. Polityka prywatności dostępna pod adresem https://www.mailerlite.com/legal/privacy-policy.
  3. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  4. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysyłki newslettera.
  5. Newsletter wysyłany jest do momentu rezygnacji lub zakończenia wysyłki przez nas.
  6. Brak aktywności subskrybenta przez rok może skutkować zakończeniem subskrypcji.
  7. Zrezygnować można poprzez link „Wypisuję się z newslettera” lub e-mail.
  8. Dane są przechowywane w systemie do wysyłki newslettera; mogą być przekazywane wybranym podmiotom technicznym i usługowym.
  9. Masz prawo do wglądu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych i wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

    Płatności
    1. Klient ma do wyboru formy płatności:
    • płatność elektroniczna za pośrednictwem operatora płatności PayU,

    2. Klient zobowiązany jest do uregulowania należności wynikających z zawartej umowy niezależnie od wybranego sposobu płatności.
    3. W przypadku nieuregulowania przez Klienta w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Sprzedawca wezwie Klienta do odbioru i zapłaty za towar wyznaczając termin na realizację zobowiązania. W przypadku nieuregulowania należności wynikającej z zawartej umowy w wyznaczonym terminie Platforma może odstąpić od umowy sprzedaży.
    4. Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu w którym środki za zamówienie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sprzedawcy lub od momentu pozytywnej autoryzacji płatności.
    §5
    Dostawa
    1. Zrealizowane zamówienie Sprzedawca wysyła za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    §6
    Reklamacje z tytułu rękojmi
    1. Sprzedawca odpowiada przed Konsumentem/Przedsiębiorcą zgodność treści cyfrowej z umową, regulowaną przez ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
    2. W przypadku braku zgodności treści cyfrowej z umową, Konsument/Przedsiębiorca powinien zgłosić wadę wraz z opisem niezgodności pod adres podany w paragrafie 1.
    3. Treść cyfrowa jest zgodna z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jej:
    ◦ opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
    ◦ przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi/Przedsiębiorcy, o którym Konsument/Przedsiębiorca powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
    4. Ponadto, aby została uznana za zgodną z umową, treść cyfrowa musi:
    ◦ nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    ◦ występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których Konsument/Przedsiębiorca może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
    • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
    • przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
    • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta/przedsiębiorcy o zawarciu umowy;
    • być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument /przedsiębiorca może rozsądnie oczekiwać;
    • być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione przed zawarciem umowy.
    5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa powyżej, jeżeli Konsument/Przedsiębiorca został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha treści cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z umową określonych powyżej oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
    6. Konsument/Przedsiębiorca w momencie niezgodności treści cyfrowej z umową, może zażądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
    7. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
    8. Sprzedawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta/Przedsiębiorcy, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
    9. Jeżeli treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument/Przedsiębiorca może złożyć oświadczenie:
    ▪ o obniżeniu ceny;
    ▪ odstąpieniu od umowy,
    gdy:
    ▪ doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
    ▪ Platforma nie doprowadziła treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z art. 43m ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
    ▪ brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
    ▪ brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
    ▪ z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Przedsiębiorcy.
    10. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.
    12. Sprzedawca zwraca Konsumentowi /Przedsiębiorcy kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
    13. W przypadku powstania sporu, każdy Konsument może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    14. Sprzedawca nie wyraża zgody i nie zobowiązuje się do udziału w postępowaniu mającym za przedmiot pozasądowe rozwiązywanie sporu powstałego w sprawie reklamacji, chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
    §7
    Reklamacje z tytułu rękojmi
    1. Zapisy niniejszego paragrafu odnoszą się jedynie do Klientów nie będących Konsumentami/Przedsiębiorcami.
    2. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w zakresie dozwolonym przez polskie prawo.
    §8
    Prawo odstąpienia od umowy
    1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Konsument/Przedsiębiorca ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
    2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Konsument/Przedsiębiorca złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
    • oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),
    • drogą mailową na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu,
    • listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu.
    3. Sprzedawca zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
    4. Sprzedawca zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Konsument/Przedsiębiorca. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
    5. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi/Przedsiębiorcy w przypadkach umów:
    • o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczęła świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta/Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Platformę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
    • o świadczeniu usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawce utraci prawo odstąpienia od umowy.
    6. Na podstawie art. 31 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
    7. W przypadkach wskazanych w ust. 5 dotyczących treści cyfrowych oraz świadczenia usług, konsument/przedsiębiorca w procesie zamówienia, przed zawarciem umowy wyraża zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa, o której mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

Wycofanie zgody na przetwarzanie danych

  1. Zgodę na przetwarzanie danych można cofnąć w każdej chwili.
  2. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność wcześniejszego przetwarzania.
  3. Po wycofaniu zgody dane są nadal przechowywane na potrzeby ewentualnych roszczeń przez czas wymagany przez przepisy.

Prawa użytkownika danych

  1. Masz prawo do informacji o przetwarzaniu danych oraz do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych.
  2. Możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że naruszamy przepisy.

Formularz kontaktowy

  1. Umożliwiamy kontakt przez formularz na stronie lub e-mail.
  2. Dane z formularza przetwarzamy w celu kontaktu drogą elektroniczną.
  3. Podstawą przetwarzania jest zgoda wynikająca z inicjacji kontaktu.

Cookies i narzędzia na stronie

  1. Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies.
  2. Cookies to krótkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu, z którego korzystasz podczas przeglądania stron. Mogą być odczytywane zarówno przez nas („cookies własne”, które używamy, aby zapewnić poprawne działanie strony i ulepszać ofertę), jak i przez zewnętrzne systemy, z których usług korzystamy („cookies zewnętrzne”).
  3. Możesz zmienić ustawienia cookies zarówno w swojej przeglądarce, jak i na naszej stronie.
  4. Przy pierwszej wizycie informujemy o stosowaniu cookies. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, uznajemy to za zgodę na ich użycie.
  5. Korzystamy z następujących technologii śledzących: wtyczki społecznościowe do Facebooka, YouTube, Instagrama, TikToka oraz narzędzia analityczne i marketingowe, jak META (Facebook) Piksel i ManyChat.

META (Facebook) Piksel

  1. META (Facebook) Piksel to narzędzie analityczne w formie kodu na stronie, umożliwiające kierowanie działań marketingowych do osób, które odwiedziły stronę lub interesują się naszą działalnością.
  2. Dane zbierane przez to narzędzie są anonimowe (lokalizacja, płeć, wiek, aktywność online), choć dostawca (Meta) może je łączyć z innymi danymi, które zgromadził na Twój temat w ramach swoich platform.
  3. META (Facebook) Piksel pozwala nam ocenić skuteczność działań marketingowych, dotrzeć do odpowiednich odbiorców i analizować ich reakcje.
  4. Szczegółowe informacje o działaniu narzędzia dostępne są tutaj: https://pl-pl.facebook.com/business/help/742478679120153?id=1205376682832142.
  5. Pełną informację na temat naszej obecności na platformie Meta znajdziesz w Polityce prywatności.

ManyChat

  1. Korzystamy z ManyChat do automatyzacji komunikacji z odbiorcami na Instagramie przy okazji działań marketingowych.
  2. ManyChat pozwala nam wysyłać automatyczne wiadomości do osób zainteresowanych naszymi treściami.
  3. ManyChat może pełnić rolę administratora danych (zwykle względem naszych danych) lub podmiotu przetwarzającego (zwykle względem Twoich danych), w zależności od celu użytkowania.
  4. Szczegółowe informacje na temat działania narzędzia dostępne są w Polityce prywatności.

Materiały video i cookies

  1. Na stronie umieszczamy materiały wideo z serwisów YouTube i Vimeo.
  2. Przy ich odtwarzaniu stosowane są cookies od Google LLC i Vimeo Inc.
  3. Cookies są generowane automatycznie podczas odtwarzania materiałów wideo. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, nie odtwarzaj materiałów.

Nota prawna

  1. Udostępniane treści i usługi mają charakter edukacyjny i nie zastępują indywidualnych porad eksperckich.
  2. Treści te są przejawem naszej własnej twórczości intelektualnej i są chronione prawem autorskim.
  3. Wykorzystywanie udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować odpowiedzialnością karną i cywilną.
  4. W razie wątpliwości co do prawnego charakteru treści lub możliwości jej wykorzystania zgodnie z prawem, prosimy o kontakt.

Procedura reklamacyjna

  1. Reklamacje dotyczące strony, newslettera lub treści cyfrowych można zgłaszać na adres e-mail: kontakt@borysewicz-ecommerce.pl.
  2. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni i odpowiadamy drogą elektroniczną.
  3. Możesz skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji, takich jak: stały polubowny sąd konsumencki, mediacja z wojewódzkim inspektorem Inspekcji Handlowej, pomoc rzecznika praw konsumenta lub organizacji ochrony konsumentów.
  4. Możesz także skorzystać z platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr, przeznaczonej do pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z umów zawartych online.
  5. Zwroty i reklamacje zakupionych materiałów cyfrowych należy zgłaszać pod: kontakt@borysewicz-ecommerce.pl, adres do kontaktu:
    Jana Pawła II 42, 34-350 Cięcina. tel: 732 914 019
  6. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni.
  7. Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 2 dni robocze.

Twoje obowiązki

  • Korzystając ze strony, zobowiązujesz się do:
  • podawania w formularzach jedynie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych oraz ich aktualizacji,
  • korzystania z treści i funkcjonalności strony w sposób niezakłócający jej działania i zgodnie z przepisami prawa, regulaminem, dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego,
  • niepublikowania treści zabronionych prawem, naruszających prawa autorskie lub dobra osobiste osób trzecich,
  • unikania działań bezprawnych, takich jak spamowanie czy publikowanie treści naruszających przepisy prawa,
  • niewprowadzania nieuprawnionych zmian w treściach,
  • niepodejmowania prób uzyskania dostępu do informacji przeznaczonych dla innych użytkowników.

Zmiana Regulaminu

  1. Regulamin może być zmieniany tylko z określonych przyczyn, a nowe postanowienia wchodzą w życie po 14 dniach od poinformowania o zmianach. W razie zmiany Regulaminu masz te same prawa jak przy zapisaniu się do newslettera, w tym prawo odstąpienia.
  2. Regulamin może być zmieniony z powodu:
    • konieczności dostosowania go do przepisów prawa lub decyzji organów władzy,
    • wprowadzenia nowych usług, zmiany ich zakresu lub charakteru,
    • zmian technicznych w świadczeniu usług,
    • zmian w zakresie naszej działalności lub struktury organizacyjnej,
    • korekt językowych lub stylistycznych, niezmieniających merytorycznego sensu.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
……………….
……………….
……………….
E-mail: ……………….

Ja ____ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących treści cyfrowych:______________
Data zawarcia umowy:_________________________________________________
Imię i Nazwisko/Nazwa:______________________________________________________
Adres:_____________________________________________________________________

Podpis*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________

 

Regulamin sklepu treści cyfrowych (kursy online)

I.POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej https://borysewicz-ecom.pl/ jest firma Tmg Cluster sp. z o.o. NIP 9522214621 Regon: 388462694
    KRS: 0000889569 ul. Jana Pawła II 42, 34-350 Cięcina, adres poczty elektronicznej: kontakt@borysewicz-ecommerce.pl..
  2. Swoje wątpliwości oraz wnioski dotyczące woli skorzystania z przysługujących Państwu praw, prosimy kierować na adres kontakt@borysewicz-ecommerce.pl..
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  4. Dokładamy staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewniamy, że zbierane dane są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
    2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,
    3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane,
    4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
    5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane,
    6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych.
  5. W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie korzystamy z narzędzi technicznych związanych z analizą i obsługą strony internetowej. Narzędzia te nie służą nam do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Korzystamy z:
    1. Google Analytics – internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW,
    2. Google AdWords – system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących,
    3. Yandex Metrica, Heap Analytics, HotJar – są narzędziami służącymi do analizy strony internetowej,
    4. Powiadomienia Push – powiadomienia pojawiające się w czasie rzeczywistym na ekranie komputera,
    5. Livechat – usługa firmy Live Agent zapewniająca możliwość prowadzenia rozmów z Państwem.
    6. Pixel Facebook-a
       
  6. Warunkiem korzystania z serwisu https://borysewicz-ecom.pl/ jest zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz wyrażenie przez Użytkownika zgody na warunki określone w Regulaminie.
  7. Administrator ma prawo w każdym czasie zmienić Regulamin.
  1. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ PODSTAWA PRAWNA TYCH DZIAŁAŃ:
  1. Państwa dane osobowe przetwarzane są w trzech celach, zależnie od wyrażonej zgody:
    1. udzielania odpowiedzi na Państwa zapytania kierowane przez formularz kontaktowy – podstawą prawną tych działań jest zasada, która mówi, że przetwarzanie danych jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
    2. wysyłania ofert, newslettera – podstawą prawną tych działań jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,
    3. do celów korzystania przez Państwa z udostępnianych opcji serwisu https://borysewicz-ecom.pl/ – podstawą prawną tych działań jest Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych udzielona w momencie rejestracji w serwisie https://borysewicz-ecom.pl/.
  2. Przetwarzamy następujący zakres Państwa danych:
    1. Imię i nazwisko,
    2. adres e-mail,
    3. numer telefonu,
    4. Adres rozliczeniowy – wymagany przez operatora płatności
    5. ewentualne inne dane podane przez Państwa w treści zapytania przesłanego za pomocą formularza kontaktowego, bądź wprowadzone przez Państwa dobrowolnie podczas uzupełniania informacji o sobie po zalogowaniu się do serwisu https://borysewicz-ecom.pl/.
  3. Naszym celem jest udostępnianie filmów instruktażowych, organizacje webinarów, wyzwań, testów etc. 
  4. Nie zbieramy o Państwu dodatkowych informacji z innych źródeł.
  5. Nie sprzedajemy danych osobowych, nie udostępniamy ich innym podmiotom.
  6. Państwa dane w pewnym zakresie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany np. wyświetlanie reklamy uwzględniającej zainteresowania.

III. PRZECHOWYWANIE I USUWANIE DANYCH

  1. Staramy się maksymalnie ograniczać okres przechowywania danych osobowych, które nie są już wykorzystywane. Informujemy jednak, że sytuacja taka może mieć miejsce z przyczyn operacyjnych oraz technologicznych. Mamy przez to na myśli czas potrzebny na podjęcie decyzji o tym, czy dalszy kontakt jest wskazany, jak również czas potrzebny na usunięcie danych z kopii bezpieczeństwa.
  2. Państwa dane przetwarzane do celu obsługi zapytania przez formularz kontaktowy będą u nas procesowane przez okres trwania korespondencji, a następnie, w zależności od tego, jakie będą jej rezultaty, albo zasilą bazę naszych klientów i będą dalej przetwarzane w celu realizacji umowy, albo zostaną usunięte, jeżeli nie zaistnieje możliwość nawiązania współpracy.
  3. W przypadku czytelnego dla nas zamknięcia rozmów z Państwa strony, dane zostaną usunięte niezwłocznie z roboczych baz systemowych, a z kopii bezpieczeństwa przed upływem trzydziestu dni.
  4. W przypadku braku odpowiedzi i niejasnej sytuacji dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty nadania ostatniej wiadomości.
  5. Dane przetwarzane na podstawie zgody, a więc dane wykorzystywane do wysyłania informacji marketingowych, będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody. Należy również doliczyć okres 30 dni potrzebny nam na usunięcie ich z kopii bezpieczeństwa.
  1. PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY, PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA, PRAWO DO PRZENIESIENIA DANYCH, PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU WOBEC DALSZEGO PRZETWARZANIA ORAZ PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
  1. Zawiadamiamy, że przetwarzamy Państwa dane w celach marketingowych na podstawie Państwa dobrowolnej zgody. Zawiadamiamy, że zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Sugerujemy w tym celu przesłać nam wiadomość z tego samego adresu e-mail lub numeru telefonu, na który otrzymujecie Państwo treści marketingowe. Wyłączną konsekwencją cofnięcia zgody będzie fakt, że nie będziecie Państwo mogli dłużej otrzymywać od nas informacji o naszej ofercie i innych treści marketingowych. Zawiadamiamy również, że cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania przez nas danych, które dokonało się przed tym cofnięciem.
  2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ponadto macie Państwo prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
  3. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  4. Przysługuje Państwu prawo żądania, byśmy ograniczyli przetwarzanie waszych danych osobowych na czas sprawdzenia prawidłowości danych bądź dochodzenia roszczeń.
  5. Przysługuje Państwu również prawo do wezwania nas, abyśmy przesłali Państwa dane do Państwa albo bezpośrednio innemu administratorowi w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Zawiadamiamy, że prawo to dotyczy tylko tych danych, które od Państwa otrzymaliśmy. Zważywszy na fakt, że wyłączne na Państwa temat dane przetwarzane są w postaci tekstowej, przeniesienie danych sprowadzi się do wygenerowania przez nas dokumentów tekstowych w formacie docx zawierających historię Państwa zapytań. Dokumenty te nie będą zawierały naszych odpowiedzi, a więc w szczególności naszych porad lub innego rodzaju wiedzy eksperckiej, ponieważ nie jest ona przedmiotem Państwa uprawnienia (nie podlega przeniesieniu).
  6. Wszystkie powyższe sprawy prosimy kierować do naszego biura na kontakt@borysewicz-ecommerce.pl.
  7. Zawiadamiamy, że przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.

    Zamówienie

  8. Po zaksięgowaniu płatności przez system płatności elektronicznych, dostęp do zakupionych kursów online udzielany jest Kupującemu nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania płatności.

  9. W przypadku produktów wymagających indywidualnego ustalenia terminu (np. konsultacje online), Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania płatności, w celu ustalenia dogodnego terminu realizacji usługi. Konsultacje muszą zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zaksięgowania płatności, chyba że strony ustalą inaczej.

  10. Maksymalny czas realizacji zamówienia dla produktów dostępnych na stronie internetowej wynosi 30 dni od momentu otrzymania płatności.